vineri, 6 august 2010

Acelasi ' Eu (Sili) ft. Swoad - Paranoia ( Download )

Salutare tuturor uite ca a fost o pauza de la ultima piesa publicata pe net aia cu Smoova care a beneficiat si de un VideoClip , pe data de 3 august a fost lansarea albumului Restart in Silence al lui Acelasi'Eu (Sili) pe care am fost invitat si eu pe o piesa numita Paranoia trasa vrio 3 luni in urma, si cred ca dupa ce veti asculta piesa si mesajul cred ca posibil e cam clar ce am in vedere. Pun un link spre ascultare si doritorii o vor downloada piesa. Si cum am zis "asta-i un drog" posibil...si cum spuse Praetor "timpul omoara tot ...."



DOWNLOAD ACELASI'EU ft SWOAD - Paranoia


DOWNLOAD ALBUM ACELASI'EU SILI - RESTART IN SILENCE


PS: am scris fara cratime si etc. is prea obosit.

1 коммент.:

Anonim spunea...

e tare piesa

Trimiteți un comentariu