marți, 15 martie 2011

Rezultatele: Scrisori din Subteran Vol III ( 3 )



Saluare tuturor din nou, in primul rind vreau sa multumesc tuturor mc-lor care au trimis piese pentru compilatia SDS care a ajuns deja la Vol III si speram sa nu fie ultima editie, la aceasta editie am primit peste 60 de piese si sincer a fost foarte greu sa aleg top 21, 60 de piese sa la audiez 1 data iti dureaza 3 ore minim insa nu puteam din prima auditie sa dau raspuns, deci a durat un pic. Criteriile dupa care am ales piesele au fost diverse, si mi-a fost greu din cauza ca trebuia sa fiu cit mai subiectiv, unele piese au fost alese ca o trage un Mc mai bine, altele ca insasi piesa per general suna bine, alti Mc's iam ales ca-s mai Old/New School altii pentru originalitate, altii pentru lirica, altii pentru tehnica, unele chiar mi-au placut si le-am transferat direct in player. Per general ce am primit pe E-mail m-a bucurat, am audiat noi tineri in Hip-Hop autohton care au o directie buna in muzica si au idei cei aia Rap. Mai jos puteti vedea un Track List in prealabil. Ma bucurat faptul ca pe compilatie am primit si piese in limba rusa sima bucura ca baietii nu s-au limitat ca SDS e mai mult sustinuta de Raperii ce o trag in romana si nu s-au complexat.
P.S. asta nu e tracklist e doar o lista a rezultatelor si am sa revin cu mai multe detalii si o lansare official pe net a volumului.

1. romaN - Cum inima vrea
2. Tonaj - Avem Nevoie de Eroi (cu AfrikaNu)
3. Kroll-Ciocoii noi
4. TrikS(D-Hz)&Нитро(Д.Н.К.) - Когда я уйду...ft. Deep&Keroseen
5. anti-talent - Nu-mi convine(cu DJ SOP)
6. Balan - Seara pe alee
7. Bastilia - Numaru Unu (2011)
8. Chess - Fii calm ft. АйК (ГранДэ)
9. Clue feat. Clark Kent -Stand on your own
10. Crylu - Cutia Pandorei
11. Dudu - Viata in film (prod. Dudu)
12. Fentam Terra - Spre cer
13. Swoad,Glontzu,GraTima,RomaN,RO,DablaDO,NICE,VIGI - ALEGE TU!
14. GeeBee - Din Mers
15. gestu & magnum - ascult
16. Joster feat. Берг - Smoke (Berg Prod)
17. Mishely cu Ka0SS - Decis
18. Opium - Dacă
19. Baruh - Reconstructia
20. Vallis - Не забуду тебя
21. Sleepy ft Smoova -Cu Fanatism

0 коммент.:

Trimiteți un comentariu