luni, 25 octombrie 2010

Swoad e la Ultimatum Pentru Arta Editia 8

Salutare tuturor nu cred ca acest articol va aduce noi informatii, m-am cam pierdut prin inetrnet si nu am avut timp sa faca articol, e vorba de Ultimatum pentru Arta ediatia 8, pentru cei ce nu sunt la curent asta e un concurs/concert in Romania ce se organizeaza anual pentru promovarea Mc'iilor,
eu am trecut etapa cu Demo si in editia a 7-a insa nu putut sa merg din cauza vizei/banilor, si nici acuma nu mi-a fost foarte usor sa o dobindesc abia azi am depus actele si raspunsul imi vine pe vinerea deci atunci se decide merg in Bucuresti sau nu, am inceput cam sa urasc faza cu vizele astea fiindca acuma sunt subpuncte ce trebuie respectate gen 500 euro in cont, asigurare obligatorie, rezervare bilet si inca porcarii de tot felul, ma rog mi-am facut deja datoria :Dastept ziua de vineri si pina vineri imi fac programa cu ce sa prestez :D Duminica. O fac asa ca sa ma calific in Finala dar acolo sa dau ce pot mai bine din mine. cred ca am sa revin cu o mica recenzie si voi povesti cam ce e si cum e acolo. Pace tuturor. Salutare.

0 коммент.:

Trimiteți un comentariu