joi, 18 noiembrie 2010

Recenzie, Swoad, am cistigat Ultimatum pentru Arta editia 8 (UPA)

Salutare la toti la cererea mai multor persoane sa narez ce si cum a fost fac si eu o mica
recenzie la eveniment, ce sa zic drumurile m-au nenorocit la maxim asta cel mai mult nu mia placut
prin Bucuresti si Iasi timp de 3 zile cred ca am mers vrio 50 Km pe jos, da pentru mine nu e putin,
la concurs am mers cu Wasea(Manuscris), asta trebuia sasi depuna actele in Iasi. Ce sa zic am ajuns
in Bucuresti si surpriza nu a fost mare nu nea asteoptat nimeni da trebuia sa fie Sclifos, ma rog pina
la urma ne-am intilnit si in Giulseti am ajuns pe la 6 dimineata a urmat somn/mincare am facut ceva
repetitii, si am mers la concert, pe drum ne-am intilnit cu un amic de a lui Sclifos Neamtu,
in Club ne-am intilnit cu Clue si sora lui, am mai stat la o bere dupa care am coborit jos in Club, sincer
nu avem emotii dar vroiam cit mai rapid sa-mi fac datoria, baietii stateau mai in fata eu am stat
mai in spate ca era fum mult acolo, ca la orce concert Hip-Hop, mi-a venit si mie rindul eram al 9-lea
am bagat 1-a piesa Swoad - In lumea lor e noua si a doua am bagat un mix din piesa cu Sili urmat de un
refren de la piesa cu Mishely si Stix Un Minut dupa ce a mers bucata mea din piesa cu Macros - Ramineti acasa 


a mai cintat un Mc dupa care a fost partea cu Freestyle si na mam bagat printre primii ca doream
cit mai rapid sa ma eliberez de la presiunea morala ce o aveam sub un beat pus de Lu-k am baga
prima strofa din piesa "Tratat de Pace". Si na am scapat, sincer dupa prestare m-am simtit maxim ok
cred eu ca din toti prezenti 70% s-au apropit de mine si mi-au zis ca le-au placut ca am prestat
bine si sa nu ma dezamgesc daca n-am sa fiu primul, mda si vezi ca cite dintre acele pesroane imi
ziceau ca-s cel mai tare dar la faza cu votul publicului pe bilet scriia al concurent fiindca era amic cu
el, si c-am m-am pus pe ginduri, la momentul cind s-a ajuns locul 3,2,1 era o presiune maxima Zmili
stie ce si cum sa o faca. Dupa concert am fost Super obosit Super trist nu stiu de ce, dupa care am
mers la studiou si am tras inca o piesa :D am fost invitat pe albumul lui Cenzurah, pe piesa e si Brugner
strofa sincer o facusem in drum din Iasi-Bucuresti, si cred eu ca nu am inregistrat la maxim ca eram
obosit, vedem cum va fi...dupa aia am mers acasa da si iarasi am ajuns acasa aproape de 6 dimineata.
Cam asa :D mercy de atentie curind va asteapta ecva surprize din parte lui Swoad.



2 коммент.:

saran vlad spunea...

bravo
in sfirsit ai reusit

hugronaphor spunea...

Felictari! tot asa mai departe

Trimiteți un comentariu